1.3.2007

Uusi tukka

Kävin vaihteeksi kampaajalla viime viikolla ja pitkä tukka sai lähteä. Tuntui siltä, että oli aika käyttää saksia vähän reippaammalla kädellä ja niin myös tapahtui. Eräskin toveri tosin totesi, että "oli jo aikakin leikata". Lattialle tippuneista hiuksista olisi varmasti saanut aikaiseksi ihan kelpo peruukin, sen verran paljon niitä oli.

Lyhyempi hiusmalli on aiheuttanut yllättävän paljon keskustelua. Ilmeisesti mulla oli sen verran vahva "pitkätukkaisen blondin leima" otsassa, että joillain työtovereilla meni useita päiviä uuteen hiusmallin tottumiseen. Jotkut eivät tosin tunnu tunnistavan vieläkään. (Haloo - ei tämä nyt NIIN lyhyt ole!)

Ja vähän jos laittaa tukkaa kiharalle niin sitten on jo otettu "permanentti". Hei kaverit - 80-luku meni jo.

7 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Kuvaa tukasta kehiin! :)

Anonyymi kirjoitti...

Tätä esitellään vain livenä. ;)

Nora kirjoitti...

Ok! Miten olisi ensi viikonloppuna Tahkolla? Mä ainakin olen sielläsuunnalla! ;)

Norppa kirjoitti...

Hei, mun 80-luku ei mee KOSKAAN!!! ;)
JA samoilla linjoilla Noran kanssa. Kuvaa kehiin!

Anonyymi kirjoitti...

eilinen shokki oli ne lämpörullilla fixatut kiharat! tänään perinteinen ponnari. pitää varmaan ite kasvattaa pitkä letti, jota voi sitten vääntää eri tötteröille..

Anonyymi kirjoitti...

Ei mun tarvi näköjään laittaa tänne mitään kuvia, koska Fogues kuvailee päivittäisen lookin tarpeeksi tarkasti...

Anonyymi kirjoitti...

Kerta kuvaat paljon (ja hyvin) niin eiks vois ottaa vaikka peilin kautta sellaisen taidekuvan uudesta lookista meille kaikille ihailtavaksi :) Täältä kaukaa kun ei pääse livenä ihaileen! Onnittelut kuitenkin rohkealle ratkaisulle. Sitähän mä oon aina sanonu, että uusiutuva luonnonvara se kuontalo on (kun miettii meitsinkin tyylejä vuosien varrelta, niin huh) - eikuvvaan testailemaan, ja Anskulle vapaat kädet :)