22.3.2007

Juoksumatolla

Olen ylittänyt itseni. Jo kahtena aamuna peräkkäin olen löytänyt itseni kirmaamasta Alexiumin juoksumatolla. Koska lenkkeily ei ole koskaan ollut mun laji, ei nytkään voi puhua mistään pitkäkestoisesta suorituksesta. 12 minuutin yhtäjaksoinen juoksu on mulle saavutus sinänsä. Tähtäin on niinkin korkealla, että seuraavassa 10-ottelussa 1500m menee alle 6min 20sek. Sillä pitäis jo saada pari pistettäkin, ettei tarvi urakkaa nollakerhossa lopettaa.

Ja ihan vaan tiedoksi - seiväshypyssä pisteraja on 110cm ja sillä saa 6 pistettä. Riman yli on mentävät seipään avulla. Ei siis riitä että nakkaa seipään sivuun ja hyppää sen jälkeen riman yli. Tervetuloa vaan mukaan yrittämään!

5 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Mites ne YU-treenit on tällee keväällä? Olisko siellä se järjestetty koulutus jossain vaiheessa? Vai mennäänkö suoraan kentälle, kun ilmat lämpenee? :)

Mulla on vähän kyllä sama juttu tuon juoksun kanssa, että Cooperia kauemmin tekee jo tiukkaa. Nyt olen kuitenkin ilmoittautunut sinne Likkojen Lenkille ja pitäisi alkaa treenata! Apua! Yksin en kyllä oikein pääse mihinkään ja varsinkin juoksumatoll aon aika tylsää. Jotain on kuitenkin yritettävä, vinkkejä otetaan vastaan. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Vielä ei ole tietoa aikuisten yu-koulun jatkosta, mutta ulkokentät aukeaa viimeistään toukokuun alusta joten sinne viimeistään. Juoksumatolla ei tosiaan riemusta revetä, mutta onneksi siitä on helppo siirtyä halutessaan salin muihin aktiviteetteihin.

Norppa kirjoitti...

Heheee! Tosta se alamäki alkaa! Ensin se on 12 minuuttia..sitten se onkin puoli tuntia... ja u know the rest.
La Helmeen?

Norppa kirjoitti...

Ja hei nora, mä niiiiiin tietäisin sulle lenkkiseuraa jos en olis nähtävästi aina flunssassa mutta kun paranen niin lenkkiseuraa löytynee kolme kertaa viikossa. :) Tosin vauhti ei päätä huimaa mut ainakin tulee lähdettyä!

Nora kirjoitti...

Norppa, ihana kuulla, että olisi seuraa tarjolla! Toivottavasti paranet piakkoin, jotta päästään kirmaamaan! :) Mun vauhti ei etanaa juuri voita, koska juoksu ei ole se vahvin laji. ;)