15.1.2008

Asiakaspalvelupalkinto

Sitä ei tule varmasti koskaan saamaan Elisan puhelinpalvelu. Netin ollessa (taas kerran) alhaalla yritin koko maanantain saada jonkinlaista palvelua. 40 minuutin tuloksettoman jonottamisen jälkeen marssin Elisan myymälään, missä vastaus oli että soita asiakaspalveluun. Sain jotenkin hillittyä itseni enkä antanut tulla kaikkia alapään ilmaisuja kurkku suorana marssiessani myymälästä ulos.

Se on kumma miten kyseisissä myymälöissä palvellaan silloin kun rahaa menee sinne päin, mutta kun on Elisan omista ongelmista kyse niin ihmiset käsketään linjoille jonottamaan. Koomisin kehotus oli, että kannattaa asioida netin kautta. Mitä helvettiä?! Minkä netin? Ai sen laajakaistan, joka on Elisan hoidossa ja joka on alhaalla?!

Jätettyäni häiriöilmoituksen toisen 40 minuutin linjoilla jonottamisen jälkeen, joku asentajaukko oli yhteydessä ja totesi kylmästi, että modeemi on rikki. Tai sitten se ei vaan kulemma tue tuota nopeampaa yhteyttä. Ai jaa. No missä sitten on vika kun modeemi on nimenomaan ostettu tuota nopeampaa yhteyttä varten ja sen toimivuuskin on testattu Elisan liikkeessä? Vastaus oli että jätä se modeemi päälle huomenna niin katson sitä taas aamulla...

Ei kommentteja: