30.8.2007

Paluu arkeen

Lomalta palaaminen normaaleihin työkuvioihin on lyönyt aika pahasti poskille tällä viikolla. Kroppa (eikä pää) tunnu oikein käsittävän, että lomat on nyt lusittu ja nyt pitäisi pontevana tarttua toimeen. Jotenkin elimistö kaipaa niitä 10-12 tunnin yöunia ja päikkäreitä siihen lisäksi. Ikävä tunne huomata, että olo on kuin zombiella ja tästä on vielä pitkä matka siihen vuoden pimeimpään jaksoon.

Mitä tapahtui niiden voimavarojen keräämiselle pitkää syksyä varten? Mihin se kaikki energia katosi, mitä vielä muutama viikko oli vaikka muille jakaa? Miksi aamuisin on todella hankala nousta ylös ja joka paikkaa särkee? (jälkimmäinen johtuu treeneistä – myönnetään) Täytyykö tässä kohta ruveta syömään jotain vitamiineja?!

Onneksi tänään on jo torstai ja viikonloppu on siis kohta jo ovella. Tällä hetkellä herkuttelen lähinnä ajatuksella siitä, että nukkuisin 20h putkeen ja heräisin super-virkeänä. Never going to happen.

1 kommentti:

Nora kirjoitti...

Mä tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu. Onneksi mä pääsin siitä yli ja olen nyt ihan virkeä. Suuri kiitos mun hyvästä olotilasta kuuluu myös sulle, kun käskit mun nukkua vain sen 8h yössä. :)