29.6.2007

Kiitti kaverit

Eilinen ilta oli antoisa. Sain taas kerran mahdollisuuden kokea ja olla todistamassa monia uusia ja mielenkiintoisia asioita. Nyt tosin harmittaa, etten ollut itse todistamassa sitä transvestiitin avautumista ja ehkä meidän olisi sittenkin pitänyt antaa suosionosoitukset sille pariskunnalle, joka viihtyi puolituntia naisten vessassa.

Kiitos kaverit hienosta stage dive -session järjestämisestä. Vaikka se Dirty Dancing –tyylinen loppunosto olisikin varmasti ollut upea, niin tänään olen ihan tyytyväinen ettei sitä kuitenkaan toteutettu. Varsinkin kun lonkassa tuntuu aika voimakkaana kivut siitä toisesta divestä rappusissa.

Kiitos pojat juomatarjoilusta! Se oli tehokasta ja riittävää. Teillä kaikilla oli tosi kivoja pankki/luottokortteja, joita oli tosi helppo käyttää.
Otetaan uusiksi taas joskus.

9 kommenttia:

Norppa kirjoitti...

Sä oot mun suosikki rafla-diveilijä! Niin sitä pitää! Ja todellakin, kiitos anteliaasta tarjoilusta seurueelle, olo on ollut sen mukainen.
Ensi kerralla lisää SM:stä!

Prepe kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Prepe kirjoitti...

Mulla on selkeesti tunne että oon missannut muutakin kuin pari puttia kentällä liittyessäni seurueeseen muita myöhemmin. Kiitos vaan itsellenne. Miksei aina voi olla torstai, torstai...

Anonyymi kirjoitti...

Tunnustakaa heti! Kuka on mennyt poistamaan kommenttinsa?

Prepe kirjoitti...

Det var jag...mutta vain siksi, että 1/4 suomenruotsalaisena olin kirjoittanut karkea kirjotusvihre...ma pyyta paljo anteex!

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on tunne että olen missannut jotain vaikka olin mukana koko ajan. Missä se transu oli?

Anonyymi kirjoitti...

Transu oli Basessa. Se oli se tuntematon "daami" joka istui hetken sun vieressäs sielä kulmassa. Heh.

Anonyymi kirjoitti...

No heh tosiaan. Taas yksi syy lisää ruveta raittiiksi. Missä vaiheessa mainittu avautuminen tapahtui?

Anonyymi kirjoitti...

sm alkoi hyvin! ollaan kolmantena ekan päivän jälkeen ja suomalaisista (jotka saavat sm-mitalit) kakkosena! eli kiitos teille, jotka naurattivat ja poistivat siis sen kisajännityksen totaalisesti. huomenna uusi päivä ja sama meri.