27.10.2007

Norpan haaste

Tässä tulee nyt vastaukset Norpan heittämään blogihaasteeseen.

Neljä työtä, joita elämäni aikana olen tehnyt:
1. vaatemyyjä
2. liikunnanopettaja
3. lentoemäntä
4. osakemeklari

Neljä paikkaa, joissa olen elämäni aikana asunut:
1. Kurikka
2. Vaasa
3. Uumaja
4. Rotterdam

TV-ohjelmaa, joita tykkään katsella (juuri nyt):
1. CSI(t)
2. Urheiluruutu/tulosruutu
3. Dr. House
4. Brothers & Sisters

Neljä paikkaa, joissa olen lomaillut:
1. Waikiki
2. Melbourne
3. Barcelona
4. Jasna ;)

Neljä Internetsivua, jossa käyn päivittäin:
1. Etuovi
2. Google
3. Oma blogi
4. Facebook

Neljä lempiruokaani:
1. Raclette
2. Pimpatut hirvenlihapullat
3. Blinit mäti, sipuli & smetata -setillä
4. Itikan käristemakkara grillistä

Missä haluaisin olla juuri nyt?
1. Hawajilla surffaamassa
2. Jouluvaloja ihailemassa New Yorkissa
3. Viettämässä kesäpäivää kavereiden kanssa Hietsussa
4. Lautailemassa Alpeilla (tai Tahkokin käy)

Haaste lähtee ainakin Noralle, Lotelle, Foguesille, Horstille ja Törmäselle. Ja jos ei ole sitä omaa blogia tähän hätään niin kommenttiosastollekin saa vastata. Osallistuminen kunniaan!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jeeee! Sä vastasit!
Mä kun tiedän että sä oot yhtä ihastunut kuin mäkin kaiken maailman kiertomeilihin mutta mä ajattelin joustaa, ja toi oli niin tiivis patteristo että siitä selviytyi ihan nopeasti. ja ainahan voi keksiä omia haasteita.

Anonyymi kirjoitti...

Neljä työtä, joita elämäni aikana olen tehnyt:
1. varastomies
2. rakennusmies
3. analyytikko
4. salkunhoitaja

Neljä paikkaa, joissa olen elämäni aikana asunut:
1. Masku
2. Turku
3. Pietari
4. Les Islas de Paradisos (Laru)

Neljä paikkaa, joissa olen lomaillut:
1. Atlantti
2. Masai-Mara
3. Scheycellit
4. Lokalahti

Neljä lempiruokaani:
1. Pro-poro
2. Riisipuuro kylmällä vadelmasopalla
3. Karjalanpiirakat + munavoi
4. Loimulohi

Missä haluaisin olla juuri nyt?
1. Uudessa kodissa perheen kanssa
2. Purjehtimassa
3. Purjehtimassa kilpaa
4. Tahkolla pulkkailemassa