5.3.2008

Kevättä rinnassa - viime viikolla

Todella yllättävää, että taas kävi näin. Kun kalenterin sivu vaihtui maaliskuuksi, minkä pitäisi olla ensimmäinen "kevätkuukausi", niin eiköhän se lumikin saatu pääkaupunkiin. Ja bonuksena kiva pirteä pakkanen.

Mitä sille orastavalle keväälle tapahtui? Ei tänne nyt enää kukaan talvea kaipaa. Se juna meni jo! Nyt pitäisi pystyä kaivamaan fillareita esille (tai jonkun pitäisi varmaan hommata se pyörä), pitäisi suunnitella green card -kurssia (julistan tappioni) ja miettiä yleisurheilutreenejä ulkona viheriöllä (ei kämäsessä hallissa).

Protestointi tuskin auttaa tässä asiassa, mutta aina kannattaa yrittää. Esitän siis todella voimakkaan protestin takatalvea vastaan!

5 kommenttia:

Norppa kirjoitti...

Hei, MÄ en ollu se joka toi Takatalven suomeen! Mä en tätä tilannu, enkä pyytäny. Joten osallistun vahvasti protestiin.
Todellakin, se juna meni jo. Dirtti odottaa tallissa ja tenniksessäkin on ihan eri fiilis ulkokentällä.
Saa nähdä alkaako Minkit taas järjestämään Töölönlahden aamulenkkejä kevään tullen ;)

Sami Laakkonen kirjoitti...

Norppa,
Niin se yhteislenkki... ;)

Nora kirjoitti...

Oho, mä olin viimeksi kirjautuneena Samin tunnuksilla! :)

Siis Norppa, mä ehdottelin sitä yhteislenkkiä! ;)

Norppa kirjoitti...

Länsiväylä juoksu kuukauden päästä, shall we? ;)

Nora kirjoitti...

Onhan se selvä! :)
Tuo lyhyempi reitti riittää mulle ihan hyvin. ;)