4.5.2010

Asiakaspalvelusta

Kun ei ole säännöllistä päiväohjelmaa, niin eipä tule päivitettyä blogiakaan. Tai päivityksiä tulee aika harvakseltaan. Aiheita tosin olisi. Otetaan vaikka tällä kertaa esimerkkinä asiakaspalvelu.

Jotenkin, kun sitä joutuu jo vastapuolen kanssa vääntämään kättä useampaan otteeseen, niin ei se energia tahdo vaan riittää enää blogivuodatukseen. Ehkä sen verran kuitenkin jaksaa näppäimistöä kuluttaa, että pystyy nimeämään Paskimman palvelun mitalisijat.

Ykköspokaalin vie edelleen Vepsäläinen, jota tulen vastaisuudessa boikotoimaan kaikin mahdollisin tavoin. Heidän tarjoamansa sisustussuunnittelu on vitsi ja asiakkaan informointi tilattujen tuotteiden kohtalosta täysin nollan arvoista.

Hyvänä kakkosena hengittää niskaan Elisa. Vasta kolmannen kerran jälkeen (vaati siis asioinnin liikkeessä sekä jonottamisen puhelinpalveluun) saatiin liittymä muutettua sellaiseksi kuin sen vaihdon kolme viikkoa sitten. Pieni bonus tämänkertaiselle asiakaspalveluhenkilölle, joka pyytämättä tarjosi hyvitystä.

Palkintopallille selvisi myös brittiläinen toimija Great Magazines. Tilasin lehden kaksi kuukautta sitten, enkä saanut mitään numeroa viiteen viikkoon. Sähköpostiin ei vastattu kuukauteen ja muutenkin tuntui olevan vaikeaa saada lehti Suomeen. Miksi firma edes mainostaa kansainvälistä toimitusta, jos homma ei kuitenkaan käytännössä pelitä?

Jäädään odottelemaan uusia haastajia.

Ei kommentteja: